Thursday 30 June 2011

SeLaMaT menyingGaH @ TeRsinggaH. .



Alhamdulillah syukur atas rahmat dan kasih sayangNya kerana masih di berikan kesihatan untuk terus hidup dan meneruskan amal ibadah. .

Buat pengetahuan pembaca blog, ini adalah blog kedua saya yang mana semua cerita-cerita dalam ni akan berkaitan dengan diri saya dan orang-orang terdekat di sekeliling..sedih, gembira, marah, rajuk semua rasea nak luahkan dalam blog ni..Ibarat diari but beza sikit coz open..everyone can read..dah namanya pun tulis kat blog =D 

Banyak benefit buat blog ni..boleh jadi tempat luah rasa & menyuarakan pandangan..& kalau ada respond lagi bagus..terutamanya nasihat yang membina..beza blog ni dengan yang sedia ada, mungkin agak ringan sikit.."mana taknye emosi je lebih kot..." & saya nak happy2 kat sini, bebas menggunakan bahasa  pasar & menyuarakan apa yang terpendam. Sepatutnya awal2 lagi dah buat dua blog..satu pengisian rohani & satu lagi tentang peribadi diri sendiri...baru best..(perjalanan hidupku drp zaman bujang sampai tua bertongkat..insyaAllah kalau panjang umur..)

Jika berkesempatan, saya nak buat pindaan/pengasingan posting yang peribadi dalam blog yang first tu..kalau rajinlah ye..sure tekejut pelawat setia blog first tu..mana hilangnya semua post, blog ni nak privasikan dulu..nak publish masih belum complete.. caca merba =D

Ok, sekarang saya ingin merasmikan blog ni, dengan lafaz bismillah saya dengan rasa gembira & berbesar hati merasmikan blog PERJALANAN AISY..insyaAllah andaikata prestasi blog ini mantop!..saya akan publishkan pd umum. Niat buat blog ni coz nak release & reduce tekanan..ibarat meluahkan sesuatu atas sekeping kertas...Lega rasa macam minum air sejuk di saat terik matahari memacak kat atas kepala...tambah plak kalau ada komen positif as motivation..harap2 sgt la pembaca blog bersensitiviti tinggi..amin~~

p/s: Maaf jika penggunaan bahasa pasar atau short form menjadi satu kesalahan, terutamanya kepada pencinta dan pakar bahasa.

k, wassalam...

No comments:

Post a Comment