Thursday 30 June 2011

TiMe KeciKkU. .

Mana satu saya??

Saya ni girls tau..yang boys tu my brother, banyak gambar masa kecik2 dulu dah hilang..di curi tikus barangkali..= (  ada dua lagi gambar dengan my brother nombor 4 ni. 

Sejak azali sy tembam.. =D

Seronok tengok gambar2 lama..time kecik dulu ramai panggil saya amoi..pelik kot anak jawa kulit putih..hehe..taklah putih sangat macam syasa elite tu.. =P gambar sorang2 ada time baby, tapi kecik sangat. .tak nampak muka..my brother ade 4 orang sebenarnya..ni hah gambar kami..klasik gitu..ni tahun bila ntah..?

kat pondok belakang umah..mmg nostalgia! adik n kakak je tak ada dlm pict.

My brother sorang tu ada muka farid kamil..beza dia cuma abang saya lebih hensem sikit, actually semua hensem2 belaka..pada yang berminat maafla..dah kawen dah  3  orang tu..tinggal sorang je free, tp line tak berapa nak clear kot.. =D ramai sungguh abang2 saya, tu yang kecik2 dulu tomboi...gambar dengan mak ayah time kecik tak ada pn..semua dah hilang entah ke mana..huhu...SoDiH!

saje letak gambar2 lama, nak menyerikan lagi blog baru ni. .k, as-salam. .

No comments:

Post a Comment